четвер, 30 січня 2014 р.

Орієнтовна програма школи

Комплексна програма школи — це інтегровані курси, що охоплюють такі сфери: природничі науки (хімія, фізика, астрономія, географія, медицина), точні науки (математика, інформатика), психологія і підвищення власної ефективності (лідерство, комунікації, тімбілдінг, цілепокладання, тайм-менеджмент та ін.), мистецтво/творчість, фізичний розвиток, англійська мова (в якості однієї з мов викладання вищезазначених дисциплін

Діти працюватимуть у 5-ти основних напрямках:
Я — Митець: заняття у творчій майстерні.
Я — Дослідник: досліди та експерименти з фізики, хімії, біології, анатомії.
Я — Винахідник: розвиток навичок з конструювання, програмування.
Я — Особистість: психологія, національне самоусвідомлення.

Я — Знавець, індивідуальні заняття. 

Немає коментарів:

Дописати коментар